FORGOT YOUR DETAILS?

PROGRAMI

DOĐI I PRIDRUŽI NAM SE, MI SMO SPREMNI ZA TEBE

CARDIOBOXING

Trening cardioboxing kod nas je trening drugaciji od ostalih po samom konceptu treninga.
Namenjen je onima koji su vec u treningu, sportistima i bivsim sportistima, kao i svima onima koji zele da povecaju svoju kondiciju i regulisu telesnu tezinu .
Cardio trening srednjeg i visokog inteziteta u zavisnosti od vase angazovanosti na treningu.
Naizmenicnim promenama na dzaku i u parteru, trening cini zanimljivim.
Na dzaku runde traju od 1 do 3 minuta, razlicitim kombinacijama udaraca, bez koreografija, dok se u parteru rade kombinovane vezbe snage iskljucivo sa sopstvenom tezinom.
Na svakom treningu bice akcenat na razlicitim misicnim grupama.
Neophodna oprema rukavice i peskir

FITBODY

Fitbody trening se iskljucivo odrzava kod nas u teretani. Trening vodi nas trener Maja , koja je i kreator Fitbody treninga.
Trening je namenjen naprednijim vezbacima, ali i pocetnicima koji su spremni da se brzo prilagode i vole sportski pristup treningu.
Takodje je namenjen i bivsim sportistima i sportistima, kako zenama tako i muskarcima.
Fitbody trening je trening bez koreografija, gde se staticne i dinamicne vezbe cesto smenjuju, pored vezbi sa sopstvenom tezinom, koriste se tegovi, i ostali rekviziti koji su predvidjeni za taj trening.
Cilj treninga pored povecanja kondicije,snage i koordinacije, je regulisanje telesne tezine. Dinamika treninga je 4 puta nedeljno, a na kraju meseca se radi trening test gde svako moze da proveri koliko je napredovao u prethodnom periodu

INDIVIDUALNI RAD SA TRENEROM

Individualni rad sa trenerom podrazumeva:

  • Rekreativni
  • Profesionalni (rad sa sportistima)
  • Medicinski (rehabilitacija)

Individualni La Strada trening najefikasniji je način vežbanja čiji rezultati nikad ne izostaju, jer je trening dizajniran prema vašim potrebama i sposobnostima. Treneri našeg fitnes kluba pristupaju individualno članovima uz uvažavanje njihovih ciljeva, tako da se program vežbanja kreira u skladu sa njihovim željama i mogućnostima, posvećenost trenera klijentu je maximalna.  Pre početka I tokom rada vrše se merenja I testoranja kao jasan udiv u postignute rezultate, izradjuje se individualni program ishrane. Stalnom motivaciom I podrškom La Strada stručnog tima  sve je moguće.

U našem fitnes klubu rade iskusni i dokazani treneri , sa kojima ćete moći da vežbate u vreme koje vama odgovara, i koji će uvek dati svoj maksimum u cilju postizanja vaših najboljih mogućih rezultata.

GRUPNI VODJENI TRENINZI

Vođeni trening podrazumeva vežbanje u grupama (do 5 članova) pod stručnim nadzorom trenera. Osim demonstriranja vežbi, pre početka treninga, trener u skladu sa ciljevima treninga pravi program koji se kasnije, u toku rada koriguje u skladu sa Vašim napretkom.

Ciljevi Vašeg treninga mogu biti sledeći:

  • Redukcija telesne težine i to, pravilnim planiranjem treninga i ishrane metabolizam se dovodi u ravnotežu i postiže se trajna optimalna telesna težina
  • Povećanje snage i mišićne mase – primenom specifičnih vežbi snage , korišćenjem spoljašnjeg opterećenja i sopstvene težine tela
  • Razvoj koordinacionih i motoričkih sposobnosti
  • Povećanje fleksibilnosti i elastičnosti
  • Rasterećenje od stresa
  • Rekreativno vežbanje

VIBRO PLATE TRENING

Vibro plate je sprava čija baza proizvodi snažne vertikalne vibracije i na taj način pojačava efikasnost vežbanja 5 – 6 puta. Svega 10 minuta vežbanja na Vibro Plate-u je ekvivalent 60 minuta standardnog vežbanja.
Naš program obuhvata 45 minutni intenzivni trening kombinacijom vibro plate-a i funksionalnog treninga.
Sprava je potpuni hit u svetu, može se koristiti za masažu, relaksaciju, smanjivanje stresa, ubrzano zarastanje rana, zagrevanje, definiciju, skidanje viška kilograma, zatezanje mišića i dobijanja mišićne mase odlikuje je izuzetna potrošnja kalorija.
Povećanje mišićne kontrakcije angažovanjem 95-97% mišićnih vlakana, pospešuje sagorevanje masnog tkiva i utiče na nestanak celulita.

PILATES

Pilates je idealan za one koji ne vole da skaču ili trče, a koji žele kondiciju i pokretljivost čitavog tela. Pilates gradi snagu bez dodatnog napora, stvarajući zategnuto i vitko telo. On uči telo dobrom držanju i jednostavnim, gracioznim pokretima. Pilates poboljšava fleksibilnost,snagu, ekonomičnost kretanja, može pomoći u ublažavanju bola u ledjima. Razvijen iz, pre svega, tehnika za rehabilitaciju, pilates je bezbedan, suptilan sistem vežbi pri čemu se koriste strunjača i odgovarajući rekviziti, koji će vam pomoći da izgledate i da se osećate najbolje što je moguće. Bez obzira na vaše godine ili kondiciju, pilates će vam odgovarati.

SAMOSTALNI TRENING

Članovi La Strada Fitness Club-a koji imaju određena vežbačka iskustva imaju mogućno samostalnog korištenja teretane.  Naš fitnes klub opremljen je sa kvalitetnim spravama i ventilacijom, te je vežbačima omogućeno bezbedno i ugodno treniranje. Naravno, naši treneri su uvek na raspolaganju za savete, sugestije i nove ideje koje će poboljšati efekte Vašeg samostalnog treninga.

EXTREME AEROBIC

Extreme aerobic je vrsta aerobnog treninga. Trening se sastoji iz vise vrsta koraka koji se mogu kombinovati sa radom ruku i uz dodatna opterecenja dvorucnih tegova, pa osim izdrzljivosti i sagorevanja kalorija, radi se i na tonusu misica 💪🏼Ponedeljak, sreda i petak od 21-22h, vidimo se!

TOP